Grafik obowiązujący od 7 października 2019 r.

FITNESS NOWY
Trampoliny
Ćwiczenia na trampolinie ujędrniające pośladki, wzmacniające mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu. Są to bezpieczne ćwiczenia, które nie obciążają stawów i kręgosłupa oraz dotleniają organizm, a jednocześnie wzmacniają mięśnie i redukują tkankę tłuszczową. Ten rodzaj aktywności charakteryzuje szybka muzyka, energetyczna choreografia oraz świetna atmosfera. Trening składa się z kilku stałych części: rozgrzewka, cardio, wzmacnianie i rozciąganie. Trening na trampolinie zmusza mięśnie do szybkich, cyklicznych skurczów. Wzmacnia mięśnie, poprawia prace układu sercowo-naczyniowego,stymuluje procesy trawienne, wydala toksyny z organizmu, poprawia wytrzymałość układu kostno – stawowego, zwiększa wydolność organizmu, poprawia koordynację ruchową, zmniejsza masę ciała, modeluje sylwetkę.

Gimnastyka odchudzająca
Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe zawierające elementy aerobiku i treningu siłowego, często na zasadzie interwałowej z wykorzystaniem wszelkiego rodzaju sprzętu wzmacniającego pracę mięśni. Kompleksowy trening dla osób zaawansowanych i średniozaawansowanych zapewniający jędrne i smukłe ciało, a także poprawiający kondycję.

Ćwiczenia wzmacniające z piłką
Jedna z najbezpieczniejszych form ruchu, polecana dla wszystkich osób. Zajęcia te wykorzystują fenomen równowagi w pozycjach, w których ciało walczy o zachowanie równowagi. Ciało nieświadomie, niezależnie od naszej woli napina wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe (mięśnie głębokie brzucha, mięśnie ud i pośladków oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa). Podczas zajęć wykorzystujemy dużą piłkę o średnicy 55 – 75 cm. Ćwiczenia na piłce poprawiają równowagę oraz wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Zajęcia o niskiej intensywności, ale niosące wiele korzyści, również po przebytych urazach i przy dolegliwościach kręgosłupowych.

Zdrowy Kręgosłup
Trening ten składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem m.in. piłki rehabilitacyjnej.Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu,uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizacje kręgosłupa i stawów obwodowych.

Pilates
Pilates to forma ćwiczeń, która sprzyja utrzymaniu równowagi w organizmie. Ćwiczenia wykonywane są spokojnie, a tempo narzucane jest przez łagodną muzykę. Przywracają one dobre samopoczucie i pomagają się zrelaksować. Wszyscy mogą trenować pilates i w ten sposób poprawić kondycję i zdrowie. To forma ćwiczeń, która aktywizuje i modeluje całe ciało. Najważniejsze jest to, ze skupia się nie tylko na największych mięśniach, ale też na tych mniejszych. Wykonując ćwiczenia regularnie, poprawiamy siłę, równowagę, elastyczność i koordynację ciała. Ponad to zachowujemy wyprostowaną sylwetkę dzięki wzmocnieniu mięśni podtrzymujących kręgosłup.

Joga
Spokojny trening ciała i umysłu poprawiający przepływ energii w ciele. Znana od tysięcy lat praktyka jogi prowadzi do posiadania zdrowego ciała, uczy opanowanego oddechu, relaksuje i pomaga usuwać stres.

Skontaktuj się z nami